Send oss en e-post eller chatt med oss

Vi vil ha 100 % fornøyde brukere. Er du misfornøyd med vår tjeneste, ønsker vi at du kontakter oss uansett hva årsaken er. Alle kan gjøre feil, men vi vil at du gir oss mulighet til å rette opp våre. Du kan sende din klage til denne e-postadressen: hello@kortio.com.

Du kan også benytte vår chatt, som er bemannet på hverdager. Vårt mål er å svare deg så raskt vi kan. Og er vi ikke tilgjengelig for å chatte med deg kan du så klart bruke e-post.

Kontakt oss via brevpost

Ønsker du å sende en skriftlig klage eller kontakte oss av en annen anledning via brevpost, kan du bruke denne adressen:

Kortio AB
Stora Badhusgatan 18
411 21 Gøteborg
Sverige

Er du fortsatt ikke fornøyd etter at Kortios kundeservice har behandlet din klage, kan du henvende deg til Forbrukerrådet (+47 23 400 500). Her kan du få råd om hva du kan gjøre videre.

Gjelder din klage markedsføring, kan du kontakte Forbrukertilsynet (+47 23 400 600). Gjelder klagen et låne- eller kredittprodukt, skal du rette din henvendelse til Finansklagenemda (+47 23 131 960).